Digitaalisia palveluita matkailun elämyksiin
Suunnittelemme matkailualalle ratkaisuja, jotka tekevät palveluista sujuvampia, parantavat saavutettavuutta ja tekevät asiakaskokemuksesta unohtumattoman – alkaen ensimmäisestä klikkauksesta aina matkakohteeseen asti.
1. Varaus- ja lipunmyyntijärjestelmät
Käyttäjäystävälliset järjestelmät, jotka helpottavat asiakkaan ostopolkua ja sujuvoittavat palveluntarjoajan arkea.
2. Asiakaskokemuksen parantaminen
Digitaaliset työkalut, joilla tarjoat palveluita ja ylläpidät yhteyttä asiakkaaseen ennen, aikana ja jälkeen matkan.
3. Saavutettavuuden kehittäminen
Ratkaisut, jotka varmistavat palveluiden helpon käytön eri käyttäjäryhmille ja laitteille – myös kansainvälisille asiakkaille.
4. Reaaliaikainen tieto ja opastus
Sovellukset ja palvelut, jotka tarjoavat ajantasaista tietoa kohteista, tapahtumista ja kuljetuksista suoraan matkailijan käteen.
Hautalehto-seikkailu Porvoossa
Hautalehto-sovellus kuljettaa pelaajan Porvoon läpi tuttuun dekkaritarinaan, jossa ratkotaan tehtäviä, kohdataan hahmoja ja vieraillaan kirjoista ja tv-sarjasta tunnetuissa tapahtumapaikoissa – samalla kaupungin nähtävyydet, kahvilat ja putiikit avautuvat uudesta näkökulmasta.
Tunnetko jo palvelumme?
”Gavonin kanssa aikataulut pitävät, yhteistyö on joustavaa ja ihmiset ovat osaavia ja mukavia. Yhtä tärkeää kuin tekninen kyvykkyys on se, että yhteistyö toimii myös inhimillisellä tasolla.”
Vara Research
”Koodaajamme erinomainen sekä ammatillisesti että ihmisenä. Kun teemme yhdessä useita tunteja viikossa, on iso merkitys, että yhteistyö sujuu hyvässä hengessä”
Vara Research
“On hienoa, että kumppani ei vain toteuta teknisesti, vaan toimii saumattomasti meidän laatujärjestelmän mukaisesti”
Integritas Oy
Gavon – yrityksenä ja kumppanina




.png)